تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

تفتیان در جامائیکا، حدادی در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۲۸۰۳
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
تفتیان در جامائیکا، حدادی در مشهد
ستاره خراسانی دوومیدانی با وجود امکانات سخت‌افزاری مانند ورزشگاه امام‌رضا (ع) همچنان به برگزاری اردوی داخلی اعتقادی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریع‌ترین مرد ایران با وجود سخت‌افزار کم‌نظیری مانند پیست تارتان ورزشگاه امام‌رضا (ع)، همچنان به برپایی اردو‌های خارجی اصرار دارد! حسن تفتیان با تجربه دوبار حضور در رقابت‌های دو ۱۰۰ متر المپیک حالا به یگانه‌مرد سرعت ایران دراین‌زمینه بدل شده، اما واقعیت آن است که در یکی‌دو سال گذشته قدر خودش را ندانسته و حاشیه‌ها دامانش را گرفته است. ستاره خراسانی در جدیدترین خواسته‌اش از مسئولان فدراسیون اردوی جامائیکا را درخواست کرده است.

درحالی‌که هم‌لباس ملی‌اش، احسان حدادی، با تجربه به‌دست‌آوردن تنهامدال تاریخ ورزش دوومیدانی ایران در المپیک، این روز‌ها اردوی یک‌ماهه‌ای را در ورزشگاه امام‌رضا (ع) برپا کرده است. حدادی پیش از این هم دوبار در مشهد اردو زده و از این سخت‌افراز منحصربه‌فرد استفاده کرده بود، اما تفتیان گویا به اردوی داخلی اعتقادی ندارد و ترجیح می‌دهد روی پیست‌های تارتان فرانسه، جامائیکا یا هر جایی خارج از ایران بدود!

نابغه دوومیدانی خراسان در این سال‌ها بار‌ها اردو‌های آمادگی در فرانسه و جامائیکا برگزار کرده، ولی دستاوردی برایش نداشته و هربار در مسابقات بزرگ و بین‌المللی از دفعات قبل ضعیف‌تر عمل کرده است. ورود تفتیان به حاشیه‌های تلویزیونی و کار در عرصه مدلینگ هم مزید بر علت شده است تا برخی کارشناسان به این باور برسند که تفتیان در اردو‌های خارجی بیش از آنکه تمرکزش بر ورزش باشد، بر تفریح است! تفتیان در این سال‌ها منتقدان درجه‌یکی هم برای خود دست‌وپا کرد که از مشهورترین آن‌ها می‌توان از تیمور غیاثی، پیشکسوت نامی دوومیدانی خراسان، نام برد.

البته در یک‌سال گذشته و با افزایش فشار‌ها بر فدراسیون دوومیدانی و رئیس مشهدی‌اش، هاشم صیامی بار‌ها اعلام کرده است که هزینه‌های این اردو‌ها را خود تفتیان می‌دهد و فدراسیون فقط به اندازه هزینه اردو در ایران به او کمک می‌کند، اما واقعیت آن است که محافظت از ورزشکار علاوه بر خود او به‌عهده فدراسیون و نهاد‌های ورزشی مربوط هم هست و باید امروز درباره تفتیان تصمیم‌گیری شود تا اینکه بعد از هر اردوی خارجی و ناکامی بزرگ بین‌المللی برای او و توانایی‌هایش حسرت کشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->